Zanimivo in drugačno leto 2020
Leto 2020 je bilo zame osebno res zanimivo in zelo drugačno od ostalih let. Zaznamovano v luči virusa COVID-19. Kdor je sprejel ta čas kot dano situacijo na katero osebno nima vpliva, potem v letu 2020 izhaja kot zmagovalec.
Moj osebni moto je, “vsaka slaba stvar je za nekaj dobra!”
Moram reči, da v svojem življenju še nisem imela tako veliko časa zase, za razmišljanje o sebi, o svojem življenju, poslu, Bogu in Božji besedi, nenazadnje tudi časa za družino, ljudi in za športne aktivnosti, ki sem jih v preteklosti marsikdaj zaradi hitrega tempa življenja zanemarjala.
Spoznala sem, da je potrebno slišati in biti slišan,
tako doma kot v službi, v zasebnem in poslovnem življenju.
Marca letos smo v podjetju CHEMETS želeli obeležiti 30 let obstoja s poslovnimi partnerji in prijatelji, vendar nam je virus to preprečil.
Zakaj je bil virus zame priložnost in nov zagon?
Prva stvar na katero sem se spomnila ob začetku razglasitve pandemije, ko je bilo omejeno gibanje in izvajanja poslovnih dejavnosti, je bila primerjava s krizo leta 2009, ko je mnogo podjetij imelo finančne težave in bilo boj za obstanek. Med tem je bilo tudi naše. Očitno, smo iz nje izšli kot zmagovalci.
Zakaj? Ker smo preživeli in se okrepili. Nismo bili zmagovalci zaradi pozitivnih rezultatov ali dobička.
Dejansko je podjetje rabilo nekaj let, da smo poplačali vse kredite, obveznosti, se reorganizirali, popolnoma spremenili poslovni model, se iz čiste proizvodne dejavnosti recikliranja Al in litja kovin osredotočili na novo dejavnost izdelavo prototipov in serij s 3D tehnologijami.
V zadnjih letih sem investirala predvsem v izobraževanje na področju financ in marketinga.
Torej, če nas je kriza leta 2009 doletela popolnoma nepripravljene, nas je COVID-19 doletel bolj pripravljene. Kljub temu pa se je bilo potrebno hitro prilagoditi spremembam.
Na katera vprašanja sem si odgovorila v dani situaciji?
- Kako lahko ta čas obrnem sebi v prid?
- V čem sem dobra?
- V čem je podjetje dobro?
- Kaj stranka v dani situaciji potrebuje, želi, zahteva?
- Kako stranki lahko pomagam?
- Kakšne koristi lahko podjetje prinese stranki?
- Kaj pogrešam na trgu?
- Kaj lahko podjetje ponudi trgu?
- Kaj je moja tržna niša?
- Kaj je tržna niša podjetja?
- Česa ne dela konkurenca?
- V čem sem drugačna?
- V čem sem edinstvena?
- V čem se podjetje razlikuje od konkurence?
- Kako podjetje CHEMETS lahko pomaga stranki?
Vse kar sem se v preteklih letih učila, naučila in spoznala, me je situacija v letu 2020 prisilila v izvedbo aktivnosti, ki sem jih načrtovala enkrat v prihodnosti.
Zavestno in hitro sem se odločila, da je sedaj potrebno vso energijo, čas in denar investirati v prepoznavnost podjetja CHEMETS skozi razvoj nove blagovne znamke podjetja, razvoj moje poslovne metode PUMA, izdelavo nove spletne strani in se osebno izpostaviti preko video filmčkov in različnih vsebin na socialnih omrežjih. Sedaj je čas za iskanje in sklepanje in povezovanje zaupanja vrednih partnerstev v dobro obeh strani.
Sami mi to absolutno ne bi uspelo brez profesionalne ekipe, ki mi zaupa in seveda jaz njej, s podobno miselnostjo, vrednotami in cilji.
Vsak vrhunski športnik rabi za vrhunski rezultat v svoji ekipi vrhunske strokovnjake in trenerje, npr. za prehrano, kondicijo, moč, psihologa fizioterapevta…Bolj kot delujejo usklajeno, boljši so rezultati.
Enako se dogaja s podjetjem. Za vrhunsko delovanje mora imeti vrhunsko ekipo ljudi, ki delujejo usklajeno in pokrivajo različna področja.
Jaz sem svojo našla.
S tem spoznanjem vas želim spodbuditi, naj vas nobena nepredvidena zadeva ne vrže iz tira.
Sedaj je čas, da razmislite in si odgovorite na zgoraj zastavljena vprašanja.
Želim vse dobro iz srca.
Barbara H. Wilkesmann