Pojavili so se na dan zmage, 9. maja letos. Na letošnjem Diggitu – konferenci, ki jo določajo digitalni trendi. Dobili so jih zmagovalci.
- KDAJ? Na dan zmage, 9. maja letos.
- KJE? V hotelu Union v Ljubljani.
- KDO? Za celostno podobo nagrade DIGGIT je poskrbela agencija Inovatif, ki je dala idejni osnutek za izris. Na osnovi njihove 2D risbe, želja in zahtev pa smo v CHEMETSU naredili izris v 3D.
Na letošnjem Diggitu – konferenci o prihodnosti, ki jo določajo digitalni trendi – so namreč zmagovalci prejeli klone 3D printanega kipca, ki smo ga izdelali v Chemetsu. 3D printan kipec je služil kot model za multiplikacijo izdelave ostalih kipcev.
Za zmagovalce smo pripravili 19 zlatih in 6 velikih nagrad Diggit. Po različnih kategorijah so jih prejeli:
- črni Diggit kipec: Trampolin in Big Bang (DOOH – digitalno zunanje oglaševanje), Generali zavarovalnica (finančne storitve), Drom Agency in Atlantic Droga Kolinska/Atlantic Grupa (blago široke potrošnje), Point Out (growth-performace), Drom Agency in A1 Slovenija (influencerji), Taktik, Drom Agency in A1 Slovenija (IT & telekomunikacije), Agencija 101 in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (javni sektor), Agencija 101 in Atlantic Droga Kolinska (mediji & zabava), CNJ in ZOO Ljubljana (neprofitne organizacije), Sonce.net in Workforce (oblikovanje), Taktik, Drom Agency in A1 Slovenija (posebni digitalni projekti), Agencija 101 in Merkur trgovina (raba podatkov), Drom Agency (samopromocija agencij), Luna TBWA in Pivovarna Laško Union (šport & prosti čas), Drom Agency in Lidl Slovenija (trgovina), Turizem Ljubljana (turizem) ter Sygic, AV Studio in Zavarovalnica Triglav (uporabniška izkušnja),
- veliko nagrado Diggit: Agencija 101 in Merkur trgovina (digitalna inovacija), Agencija 101 in Atlantic Droga Kolinska (digitalna strategija), Agencija 101 in Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (družbeni mediji), Drom Agency in Atlantic Droga Kolinska/Atlantic Grupa (digitalni oglas), Drom Agency in A1 Slovenija (digitalna kampanja) ter Drom Agency in Lidl Slovenija (digitalna učinkovitost).
3D kipci tako krasijo prostore 25 prejemnikov priznanj na letošnji konferenci Diggit.
To pa niso prvi 3D kipci, ki smo jih letos izdelali v Chemetsu. Marca smo namreč izdelali prvi 3D natisnjen pokal, ki ga je je prejel avstrijski skakalec in letalec Stefan Kraft v Planici.
Narejen je bil na osnovi risbe 11-letnega dečka Anžeta, ki so jo v akciji Zavarovalnice Triglav, pod okriljem agencije SHIFT, izbrali na objavljenem natečaju. Iz 2D so naredili 3D izris, da je bil primeren za print. Ta je bil narejen tako, da ga je fant še pobarval in na podelitvi izročil zmagovalni osebi. Poleti Stefana Krafta so bili v seštevku najdaljši.
Tako smo se zapisali v zgodovino Planice kot prvi izdelovalci 3D kipca za posebno disciplino v smučarskih poletih. 😊